حساب کاربری

خیر, شما عزیزان برای ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی ساعت‌خوش به حساب کاربری نیازی ندارید. ولی باید به این موضوع توجه فرمایید که برای پیگیری سفارش از طریق سایت به حساب کاربری نیاز دارید.
به همین دلیل برای راحتی و آسایش شما بزرگواران در پروسه ثبت سفارش فقط با علامت زدن یک تیک می‌توانید حساب کاربری را به راحتی ایجاد کنید.
البته درصورتی که تمایلی به ایجاد حساب کاربری نداشته باشید نیز در تمامی پروسه ثبت سفارش، از طریق پست الکترونیکی و تلفن همراه اطلاع رسانی کامل انجام خواهد شد.

بله، تمامی کاربران این امکان را دارند که تمامی اطلاعات و مشخصاتی که در ابتدا وارد کرده‌اند را ویرایش کنند. برای انجام این کار باید با وارد شدن به “حساب کاربری من” در فیلد ”اطلاعات حساب کاربری”  مشخصات خود را ویرایش کنید.

بله، برای اینکار باید با ورود به حساب کاربری خود، با کلیک بر فیلد  “سفارش‌ها” ، می‌توانید تمامی اطلاعات خریدهای خود را مشاهده کنید.

     ثبت و پیگیری سفارش

با کمال احترام به شما مشتریان عزیز، فروشگاه ساعت‌خوش دارای سابقه درخشان ۸ ساله در زمینه واردات و تامین ساعت مچی است که قبل از شروع فعالیت رسمی در بستر وب، در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام به لطف اعتماد مشتریان گرامی، از جایگاه بالایی در بین فروشگاه‌های اینترنتی برخوردار شد.
همچین برای آسودگی خاطر شما عزیزان، فروشگاه اینترنتی ساعت‌خوش دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز وزارت صنعت، معدن و تجارت است که آدرس و مشخصات کامل اعتبارسنجی شده در کنار شماره‌های تماس فروشگاه در نماد اعتماد ثبت و تایید شده‌است و راه‌های پیگیری سفارش برای مشتریان کاملا در دسترس است.

بله، بعضی مواقع به دلیل تعداد بالای سفارش‌ها و محدود بودن تعداد برخی از مدل‌ها و اتمام موجودی سریع آن‌ها، امکان ایجاد آن محصول در سایت فراهم نمی‌شود و از طریق صفحه‌های ساعت خوش در شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام به سرعت به فروش میرسند.
به همین دلیل جهت سفارش محصولاتی که در سایت فروشگاه ساعت‌خوش موجود نمی‌باشد، می توانید از طریق واتس‌اپ ساعت‌خوش و تماس تلفنی از موجودی آن‌ها مطلع شوید.

خیر، مشتریان عزیز در همه پروسه ثبت سفارش از طریق ایمیل و پیامک اطلاع‌رسانی کامل به شما داده‌خواهد‌شد و در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناس فروش ساعت‌خوش با شما تماس خواهد‌گرفت.

در فروشگاه ساعت‌خوش در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانید سفارش خود را  ثبت کنید، ولی برای ارتباط با پشتیبانی و کارشناس سایت از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ میتوانید از طریق راه‌های موجود در برگه تماس با ما ، راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

شما عزیزان تا قبل از ثبت نهایی سفارش خود این امکان را دارید که محصولات را از سبد خرید خود حذف و یا بروزرسانی کنید، اما بعد از ثبت نهایی سفارش و اتمام خرید، امکان حذف یا تغییر محصول از طریق سایت فراهم نیست و باید از برگه “تماس با ما” باکارشناسان ساعت‌خوش تماس بگیرید تا درمدت زمان کوتاهی درخواست شما را رسیدگی کنند.
(توجه بسیار مهم: این امکان فقط تا زمانی وجود دارد که کارشناسان ساعت را به پست تحویل نداده باشند.)

     محصولات ارائه‌شده در گالری ساعت خوش

بله، تمامی مشخصات و ویژگی‌های هرمحصول بطورکامل درتوضیحات آن ذکرشده‌است. در مواقعی شما عزیزان برای تصمیم‌گیری آسوده خاطر نیاز به راهنمایی جرئی دارید. نگران نباشید، ما با تمام توان درخدمت شما هستیم و شما عزیزان جهت مشاوره تخصصی می‌توانید محصول موردنظر خود را انتخاب‌کنید و با ساعت‌خوش تماس بگیرید تا با دریافت توضیحات تکمیلی از طرف کارشناسان ما، بتوانیم اندکی از نیازهای شما را برطرف کنیم.

بله، تمامی عکس‌های سایت ساعت‌خوش در آتلیه اختصاصی فروشگاه عکس‌برداری می‌شود و به هیچ وجه عکس‌ها تبلیغاتی یا کپی شده از سایت‌های دیگر نیست و ساعت‌مچی که خدمت مشتریان عزیز ارسال می‌شود کاملا مشابه و منطبق گالری تصاویر در صفحه محصول است.
همچنین ویدیو برخی از ساعت‌ها و مدل‌ها را در صفحه اینستاگرام ساعت‌خوش می‌توانید مشاهده کنید که در هنگام معرفی محصول از کارت گارانتی خود فروشگاه همراه با لوگو ساعت‌خوش در پس‌زمینه استفاده شده‌است تا این اطمینان را به شما عزیزان بدهیم، محصول دریافتی دقیقا همان محصول نمایش داده‌شده در گالری تصاویر محصول است.

ساعت‌های ارائه شده در فروشگاه ساعت‌خوش که امکان خرید آن‌ها فعال است در اکثر موارد ساعت موردنظر شما بسته‌بندی شده و در کمترین زمان به عاملان پخش مرسولات (پست جمهوری اسلامی، تیپاکس، پیک داخل تهران) تحویل داده می‌شود.
اما این امکان وجود دارد در تعداد بسیار ناچیزی از سفارشات که احتمال آن هم خیلی  کم است، در همان روز محصول ثبت سفارش شده شما فروخته شده و هنوز بروزرسانی موجودی آن در سایت انجام نشده‌است، که در این مورد خاص به سرعت اطلاع رسانی انجام می‌شود و درصورت رضایت‌مشتری محصول مورد‌نظر تعویض و یا تمام هزینه‌ی پرداخت شده در همان روز به حساب مشتری برگشت داده می‌شود.

     پرداخت

فروشگاه اینترنتی ساعت‌خوش جهت آسودگی در پرداخت، انواع روش‌ها را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده‌است که شامل پرداخت اینترنتی از طریق درگاه سایت، پرداخت در محل (فقط در تهران و شیراز) و پرداخت بصورت کارت به کارت تا مشتریانی که از طریق تماس یا شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و واتس‌آپ می‌خواهند سفارش خود را ثیت کنند، فراهم شده‌است.

بله، در حال حاضر در فروشگاه ساعت‌خوش تسویه در محل (فقط درتهران و شیراز) امکان‌پذیر است، ارسال در تهران با پیک، و ارسال به شیراز با پست بین‌المللی آرامکس هست که برای بسته های ارسالی به شیراز خدمات فوق‌العاده‌ای را به فروشگاه ما ارائه می‌دهند.
در حال حاضر به دلیل عملکرد ضعیف اداره‌های مربوطه برای پرداخت در محل در سایر استان‌ها مانند اکثر فروشگاه‌ها با مشکلات فراوانی رو به رو هستیم.

احتمال وقوع این دسته از مشکلات خیلی پایین است، ولی درمواقعی به دلیل قطعی یا سرعت پایین اینترنت کاربر ممکن است این اتفاق رخ‌دهد که بانک طرف قرارداد  فروشگاه ساعت‌خوش (بانک پاسارگاد) حداکثر تا ۷۲ ساعت مبلغ را به حساب کاربر برگشت می‌دهد. همچنین این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورت وقوع این دسته از مشکلات، کارشناسان ساعت‌خوش تمامی مراحل برای بازگشت مبلغ کسرشده از حسابتان را پیگیری خواهند کرد.

بله قطعا و با اطمینان کامل سفارش خود را ثبت کنید، بانک طرف قرارداد فروشگاه ساعت‌خوش (بانک پاسارگاد) به جرات یکی از معتبرترین بانک‌های خصوصی کشور است که صفحه‌پرداخت این بانک دارای گواهی‌نامه “SSL Certificate”، و از امن‌ترین درگاه پرداخت ‌های کشور است.

     ارسال سفارش

ارسال سفارشات داخل تهران با پیک و اطراف تهران با پست پیشتاز، و سفارشات شهرها و استان‌های دیگر با پست، تیپاکس، آرامکس،باربری و … ارسال می‌شوند.

در صورت نیاز به پرداخت درمحل (فقط در تهران و شیراز) هزینه ارسال ۲۵ هزارتومان هست و درصورت پرداخت آنلاین در سراسر کشور هزینه ارسال رایگان، و برعهده ماست.

سفارشات ثبت شده توسط کارشناسان ما در کمترین زمان تحویل اداره (پست، تیپاکس، آرامکس و …) می‌شوند ولی فاکتورهای مختلفی مثل آدرس و محل‌دریافت، نحوه‌سفارش، شیفت کارکنان اداره پست (درمقصد) و … در زمان رسیدن سفارش به دست مشتری تاثیرگذار است.
ولی طبق تجربه و بطورمعمول داخل تهران که بسته‌ها با پیک ارسال میشوند بین ۱ تا ۴ ساعت طول می‌کشد تا تحویل داده‌شوند و در بسته‌های ارسالی استان‌های دیگر  بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت طول می‌کشد تا به دست مشتریان عزیز تحویل داده‌شوند.

بله، بعد از اینکه بسته شما توسط کارشناسان ما ارسال شد، کد رهگیری مرسوله برای شما عزیزان ارسال می‌شود تا به‌راحتی بتوانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

اگر داخل تهران ساکن هستید و می‌خواهید در همان روز سفارش خود را تحویل بگیرید، باید تا قبل از ساعت ۱۴ سفارش خود را ثبت کنید تا حداکثر تا ساعت ۲۰ به دستتان برسد.